Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно 2.0 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос относно 2.0 TS

    Здравейте колеги!

    От днес е чест за мен да се считам за нов член на този раздел от форума.
    Автомабилът, с който се сдобих като цяло е в доста добро състояние. Никакви забележки по окачването.
    Смятам обаче, че двигателят не работи както трябва.
    При палене за около 2 -3 сек. се чува звук като от дизелов мотор. След това двигателят заработва тихо и равномерно.
    Но при ускорение имам чувството, че в диапазона до около 3000 оборота, колата ускорява тромаво. След това дръпва по-добре, но при скорост от 180 си личи, че сякаш това му е предела.
    Предишният ми автомобил (калибра 115 коня) в такава ситуация си ускорява устойчиво в целия оборотен обхват и без проблеми си достига 200, при това на газ.

    Мисля си, че 2.0 TS може доста повече от това, което виждам аз.

    Естествено ще отида на диагностика и вероятно причините ще станат ясни.

    Ще Ви бъда благодарен, ако споделите Вашите впечатления относно този проблем.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  • #2
    Относно тракането в първите секунди мисля,че е нормално и може да не го считаш за проблем,за мудното набиране до 3000 оборота също,при всички е така,само със максималната скорост не мога да се съглася,без проблем трябва да правиш 200,за по нататък не знам,възможно е да имаш проблем с дебитомера,но може и от друго да е,най-добре си направи една диагностика.
    156 2.0TS 155к.с.+ремап

    Comment


    • #3
      Честито за придобивката първо!!
      Тракането при палене на първо време ми звучи като вариатор (класически проблем). Ако е в начална фаза може да се пробва с ремонтен комплект... Другото е гадаене... Свещи дебитомер ланди и тн трябва да се видят
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #4
        Честито,колега. Въпреки общоприетото мнение мисля, че си направил перфектния избор. Всичко което си описал може да се сметне за нормално, освен за скоростта. 200 км ч трябва да се поддържат с наполовина натиснат педал и около 6200 оборота в минута....
        sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

        Comment


        • #5
          Честито, и от мен. За скороста, Аз на моята съм и правил 210 км/ч с свещи за смяна и прецакан дебитомер, такаче явно имаш нещо прецакано. Най-добре отиди в някои от форумните гаражи да ти кажат какво и е, много неща може да са. Например основните които могат да са, (предполагам нов внос си я взел) свещи, дебитомер, позапушен катализатор, не е изключено бобина и кабел. Но ако нямаш гърмежи предполагам че ти е дебитомера и катализатора, за тракането както споменаха по горе, от вариатора е, иначе като я запалиш пробвал ли си директно да потеглиш без да чакаш да позагрее 2-3 мин, и ако да, какъв бе резултата?
          Алфа Ромео 155 1.7ТС, 93г. EX
          Алфа Ромео 166 2.0ТС, 99г. EX
          Алфа Ромео 156 1.9JTD16v, 04г.

          Comment


          • #6
            210 е предела на моята по съвсеееем лек баир .. иначе и 230 съм вдигал ама с помощ
            alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
            Fiat punto GT in progress ~200hp

            Comment


            • #7
              Благодаря Ви за бързите отговори!

              Колата я купих от частно лице. Личи си, че човекът се е грижил добре за нея. Никакви забележки по външния вид, интериора и окачването. Твърде вероятно е на предишния собственик това за което пиша просто да не му е направило впечатление. Ако човек не е привърженик на по-спортния стил на каране и ако няма пресни впечатления от друг автомобил, няма и да разбере, че има някакъв проблем.

              Твърди се, че возилото е на 140 000, което може и да е реално. При потегляне на студен двигател не се усеща никаква разлика в динамиката на мотора. Единственото, което забелязвам в тази ситуация е едно колебание на тихите обороти при рязко отпускане на педала на газта. За около 10 сек. оборотите се колебаят в интервала 900 - 1300, след което се стабилизират.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Това се случва доста често и понякога изчезва за дълго. Ако колата наистина е добра с години няма да имаш нито лев за поддръжка ,а само консумативи както в моя случай
                sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                Comment


                • #9
                  Тракането и при мене го има - не само като е студена ,но и ако е работила и през деня,при палене първите 5-6 секунди си изтраква,но странното е ,че не винаги.
                  А за скоростта мак съм вдигал 250 за около минута и съм пускал газта и повече от 140 не я карам на магистрала -250 беше при почти 7000об/мин.И както ти казаха колеги най-вероятно ще е заминаващ дебитомер - може да пробваш да го почистиш със спрей за почистване на дебитомери,който струва около 10лв.При мен имаше ефект,но се наложи в крайна сметка на дебитомера!Успех ,колега!
                  Алфа...всичко друго е компромис!
                  http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                  Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                  Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                  Comment


                  • #10
                    Когато ми заиграят обороти, първата ми работа е да си почистя дроселовата клапа и обикновено се оправят от това.
                    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Проблемът с тракането най-вероятно идва от вариатора!
                      Alfa Romeo 156 04" 2.4 20v M-Jet Progression

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Pandev Покажи съобщение
                        Проблемът с тракането най-вероятно идва от вариатора!
                        И аз имам такива съмнения, а пък и колегата не спомена сменял ли е ремъци, защото има вероятност другите проблеми да идват от неправилно зацепване.
                        Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                        Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Не съм сменял още нищо по нея, като изключим един пластмасов детайл по системата за задвижването на стъклата (не се отваряше стъклото едната задна врата)
                          Човекът от когото я купих твърди, че е сменял ангренаж и я е обслужвал преди 3000 km. Но независимо от това твърдение, мисля да сменя ангренажния ремък и евентуално вариатор. А така също смятам да и направя една диагностика и обслужване за да съм сигурен. Освен това маслото ми се струва доста черно като за 3000.
                          Иначе относно това с динамиката и възможностите на двигателя, може и да съм бил с калпав бензин.
                          Днес след ново зареждане пак я настъпих леко. На разстояние от 2 км вдигна 180 без да се замисля и трябваше да намалявам.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Аз също съм собствиншк на 166 2.0 TS.И при мен има някакво тракане в двигателя.Тракането се появява около 2500 оборота, при по-високи и по-ниски обороти не се чува.Не са хидравлични повдигачи и вариатор.Имам усещането, че е клапан, но колата няма проблем и при 230 км., върви като луда, само това тракане ми е доста изнервящо, което се появавя само при напълно загрят двигател и винаги около 2500 оборото или при ненатоварен двигател 800 оборота.Пробвал съм с различни добавки и винаги е десно и също.Сменил съм всякакви масла и синтетитики и полусинтетики и т.н.Има чувството, че това е двигател със собствен характер.До сега съм нямал автомобил със собствено мнение.При всички майстори, които съм ходил, съм чул какви ли не версии.Закупил съм и ремонтин омплект за вариатори ипулове, но при последния майстор който ходих изрази мнение, че не може да са пуловете, а вариатора си бил съвсем наред, за разлика от предния майстор.Не ми се иска да отварям двигател за едното чудо.Тропането аз лично го усещам някъде вътре в двигателя, като това тропане се появявява единствено исамо при добре напълно загрял двигател.Моля за вашето мнение и съвети.От района на гр.Хасково съм и ако решите да ми препоръчате сервиз, нека бъде от района поради липса на парички-финанси де.

                            Comment


                            • #15
                              Далеч съм от мисълта, че ще ти дам правилната насока, тъй като не познавам в детайли този двигател а и от скоро експлоатирам такъв. Но има едно принципно положение при проблема, който описваш. А именно това, че такова тракане обикновено има резонансен характер. Т. е. някакъв детайл трепти с някаква честота, която зависи от механичните ме характеристики. И когато тази честота съвпадне с честотата на вибриране на друг елемент с който въпросният детайл е свързан, то амплитудата на колебанията рязко се увелечава значително и започва да се чува тракане (чукане).
                              С всичко това искам да кажа, че има вероятност тракането да не се дължи на детайл, който е част от самия двигател а нещо странично, като планка, опора, капак............. Когато достигнеш въпросните обороти и се появи тракането, се опитай да локализираш източника. Виждал съм за целта дори да се ползват медицински слушалки или друга подобна техника.

                              Успех!


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X